tirsdag 7. februar 2012

Kjøkkenøy

Etter å ha hatt en ubrukelig kjøkkenøy i 7år, kom vi endelig på ideen om å ta vekk "bardisken"..... Og Vòila! nå er kjøkkenøya den mest brukte plassen i rommet. Akkurat passelig høy for småtrolla.

Kjøkkeninnredningen er laget på Sunde snekkeri, den er i furu og fruen har selv behandlet den med panel antikk hvit. Tanken er å engang male den hvit, men det får vente til jeg er lei av furukvistene.

Neste kjøkkenprosjekt er å skifte ut platen under overskapene, den har jeg aldri likt.









I dag har jeg plantet perleblomstløker, gleder meg til resultatet.

2 kommentarer:

  1. Da vart mykje opnare! Skjønar godt at du er fornøgd med den løysinga. Ha ein flott dag. Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. oj, det var forskjell, frå litt sånn 90 talls til plutselig moderne... FINT!!! :) flink du er... perleblomster lese eg mykje om i blogglandia... ane kje koss dei ser ut, alt dør i mitt hus, så tør liksom ikkje prøva meg... fint du har da. :)
    -Diana-

    SvarSlett