fredag 9. mars 2012

DIY- norgesglass dispenser

Et bitte lite blogginnlegg i disse maletider....

Tenkte jeg skulle komme med et lite "gjør det selv" tips-  en såpedispenser laget av norgesglass. Jeg har malt mitt glass i samme farge som kjøkkenveggen og bruker den til håndsåpe, men en kan jo ha andre ting oppi, feks zalo...?




Fremgansmåten er som følger; Mal eller spraylakker et glass. Bruk hardplast (eller et aluminiumslokk), lag hull til pumpen og lim det inni lokkringen. Lim fast pumpen oppå plastlokket.



Freddan`og frihelg, god helg :)

4 kommentarer:

  1. Så lur ide:)
    Ha ei fine helg!

    SvarSlett
  2. Så lurt!
    -Det skal jeg prøve meg på!
    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min: )
    Legger meg til som følger hos deg,- så tar jeg meg en ordentlig titt hos deg en av kveldene!
    God Helg!

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så lurt tips du kommer med!
    Har kikket litt rindt på bloggen din, sett mye fin inspirasjon :)
    Liker godt stilen din!
    Legger meg til som følger.
    Ha en herlig lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig med nye følgere, det gleder meg ;) Ha en super fin helg dere også ;) Klem

    SvarSlett