tirsdag 6. mars 2012

Påske tjuvstart...

Jeg tjuvstarter med litt påskepynt jeg......

Dagene fyker avgårde og plutselig er det tid for å pynte litt til påske. Jeg har ikke denne pynten fremme ennå altså, men tenkte kanskje bildene kunne være til inspirasjon ?? (jaja, liljene står selvsagt fremme da...)


Som jeg skrev i et innlegg tidligere var småtrolla og jeg på sykkeltur for å hente "naturlige" påskeegg på fredag.
Her ser du resultatet; elvestenspåskeegg! Pyntet med litt bast jeg hadde liggende.






Kul lysestake som kan fylles med litt av hvert, her fine elvestener.



Jeg har en deilig fridag etter helgejobbing, blir nok en del husarbeid....

Nyt dagen !

3 kommentarer:

  1. Hei Janne ;)

    Kjekt med denna bloggen din, finne masse inspirasjon her :-). Du e utrulig kreativ og flink. Ha ein fin fridag og berre kos deg, nyt da og legg ut fleire inspirasjonstips ;), eg er snart klar for ei ny seinvakt;-), Klem

    SvarSlett
  2. Påskestemning ja!
    Så fint med de steinene du har knytet bast rundt.

    Det går fort mot påske nå.

    SvarSlett
  3. Fine påskebilder! :) Må finne fram litt gult her å! Gule blomster til helgen hvetfall! ;)

    Klem Anine

    SvarSlett