onsdag 7. mars 2012

Snart i mål...

med kjøkkenet...? Det går tregt, omexco tapeten er ennå ikke kommet til butikken, grrr! Så da må dagen nyttest til andre ting....

Du vet jo hvordan det ene fører til det andre ;) Og spisebordet med det grønne understellet passer ikke lenger inn i det "nye" kjøkkenet. Bordplaten har fått seg et strøk med panel antikk hvit før det skal lakkes matt. Understellet skal jeg male hvitt eller grått...?



Mens vi venter på tapeten passer det fint å starte et lite prosjekt i gangen. Jeg syntes den gir et litt for "søtt" førsteintrykk, så jeg vil ha inn litt røffe detaljer.


Speilet har fått ny røff ramme av ru kledningspanel, denne skal beises i en grålig drivved farge. Så skal det lages ny lik "ramme" rundt innevinduet.



I tillegg har eldstejenta (og designerspiren min) og jeg  fått lov til å sage ned en ung bjørk på nabotomten, den skal inn i gangen....


Følg med, følg med...

Ha en fredfull onsdagskveld, klem




2 kommentarer:

  1. knall kult det speilet blir! flinka!!!! :) og eg stemmer grått under bordet :)

    SvarSlett
  2. Heisann! Takk for koselig kommentar "hjemme hos meg" :-) Spennende da! Jeg skal følge med :-) På min vegg her jeg brukt drivved beis, med litt sort i. Ville ha den litt gråere enn drivved. Den er litt varmere. Klem

    SvarSlett