torsdag 27. september 2012

Familieportrett- DIY

Da var vi tilbake fra en deilig uke i varmen.... hjem til regn og ruskevær.....og tid for innesysler.
 
Jeg hadde et stort lerret liggende og mange fine familiebilder; noen tatt av fotograf andre tegnet av (veldig) lokale kunstnere ;)
 
Dette bildet er tatt av Bodil Haga, en kjempedyktig fotograf som holder til på Stord. Hun har også bloggen BO-design &foto (http://bodil-bo.blogspot.no/)
 
 
Tegningen nedenfor er tegnet av vår sønn, William, da han var 4år.

 
Denne kunstneren heter Norah og var 3år da hun tegnet sitt familiebilde.

 
Måtte også ha med en koselig hverdagshilsen fra Ella, hun var 7 år da mor fikk denne lappen.

 
Sammenligner en kunstverkene ser en store likheter ;)

 
Måtte også ha med et familiesitat av Anthony Brandt;
"Other things may change us, but we start and end with family"

 
Og her er det endelig resultatet;

 
Her ser du tingene jeg brukte for å lage familiebildet;
-lerret 60X80cm (kjøpt billig på europris)
-Bilder/tegninger printet på laserprinter
-tapetlim
-pasta
-malingsrester
 
 


 
Bildet skal henge i tvstuen i kjelleren.
 
Gleder meg til helgen, da skal mor på interiørmesse i Grieghallen i Bergen ;)) Der skal forresten Bodil Haga være konferansier.
 
Fin torsdagskveld til dere, jeg skal kose meg på vinklubb ;)
 


2 kommentarer: