tirsdag 23. oktober 2012

Give away fra kremmerhuset!

Da var det på tide med en give away fra meg!

Bloggen jeg startet opp i januar har nå hatt over 30 000 visninger og fått flere og flere følgere, velkommen til alle nye forresten :)

Jeg hadde få eller ingen ambisjoner om bli norges nye store interiørblogg, syntes bare det er gøy å dele interiørgleden med andre. Og jeg blogger bare når lysten er der, det er aldri noe som "henger" over meg.
 
Den heldige vinneren av give awayen  får en en super magasinholder fra kremmerhuset tilsendt i posten!

Slik ser den ut på kjøkkenet mitt;

 

 


Den passer egentlig inn i mange ulike interiørstiler; landlig, industriell, shabby chic, trend, you name it!
Reglene er som følger;

1 lodd for å legge igjen kommentar under innlegget.

2 lodd om du er, eller legger deg som følger

3 lodd om du linker til dette innlegget på bloggen din.
Bruk da ett av bildene i dette innlegget.

Trekning søndag 4 nov, lykke til ;)



38 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Så utruligt kjekkt med så mange sidevisninger,du har ein flott blogg og alltid kjekkt å titte innom deg!
    Eg tar 2 lodd eg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei og hå:)

    Så gøy, øve 30.000 sidevisningar...Kult...

    6 lodd på meg:)

    Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Grattis med 30.000!!
    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Da fant jeg frem til deg også vettu. Blir gjerne med på give away og tar 1 lodd. Den magasinholderen har jeg også og ELSKER den.
    Klem Madelen

    SvarSlett
  4. Hei! Eg har veldig lyst på lodd:) Men veit ikkje om eg får følger-lodd? Ikkje så tekninsk, men kan logge meg av og på med google. Ikkje så nøye, tar iallefall 1 lodd. Fint og haustpynta heima hos deg ser eg. Klem:)

    SvarSlett
  5. Gratulere med 30 000!!
    Eg e med vettu! Tar 6 vinnerlodd ;-)

    Mvh Solveig

    SvarSlett
  6. Hei !
    Gratulera med kjempeflotte besøkstal !
    Eg melder meg på trekninga di, og går inn med full pott :)
    6 lodd, tusen takk :)

    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  7. Trekker to små lykkelodd jeg :)

    Carpe diem!

    SvarSlett
  8. Så lekkert hus dere har...
    Tar to lodd jeg, dette hjelper jo straks på humøret! Får se om kroppen følger med etterhvert med litt hvile!

    Ha en fin dag... og takk for koselig kommentar hos meg!!
    klem

    SvarSlett
  9. Så kjekt å finne nye, fine blogger som din!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og trekker 6 lodd :)
    Blir kjempeglad om du blir med på mine 4 give aways også :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Å så fin! 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  11. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! Trekker 1 lykkelodd!

    Registrer gjerne giveawayen din hos meg (gratis). Jeg har akkurat laget en helt ny samleside for giveaways! Jeg har også selv en giveaway der du kan vinne gavekort på kr. 600,- Du er velkommen til å bli med!

    Ha en strålende helg! Bloggklem Franciska

    SvarSlett
  12. Grattis! 2 lodd, kommentar og link.
    Har en perfekt plass til premien, så håper jeg er heldig:)

    SvarSlett
  13. trekker 2 lodd her hos deg :)
    Ønsker deg en god helg og gleder meg til å følge deg videre :)
    kLem Tove

    SvarSlett
  14. Superfin magasinholder som hadde passet fint inn på nykjøkkenet mitt ;) Jeg prøver vinnerlykken med 3 lodd for kommentar, følger og link!

    God helg fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  15. Ønsker meg!! :)Tar ett lodd.
    Nina S
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Flott give away. 3 lodd til meg. Ha en strålende helg.

    SvarSlett
  17. Så flott! jeg blir gjerne med :D
    3 lodd til meg da. Håper du får en fin helg! klemmer fra Nina

    SvarSlett
  18. Denne må jeg jo være med på! 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  19. Tar gärna en lott!
    Mina tidningar ligger i en salig röra ;)

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Hei! Velkommen som følger hos meg :)

    Finfin giveaway - jeg liker så godt den kurven! Blir gjerne med på å spre det glade budskap, så jeg har linket på bloggen min ;-) Følger deg tilbake, så da blir det fem lodd!

    Ha ei fin helg!
    :-)

    SvarSlett
  21. Så flott give away! Da blir det 3 lodd til meg, krysser fingrene!
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  22. 2 lodd til meg. Flott blogg du har!

    SvarSlett
  23. Hei!

    Trekker et lite lodd jeg, en blir jo i godt humør av give aways :)

    Ha en strålende helg!
    Klem fra Unn

    SvarSlett
  24. Jeg trekker 6 lykelodd! Følger den flotte bloggen din og har delt her: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/10/vinn-magasinholder.html

    Ha en super kveld!

    Klem

    SvarSlett
  25. Kjempefin giweaway.Jeg deltar med ett lodd.
    Hilsen Vigdis(jmag-vaa@online.no)

    SvarSlett
  26. Så flott give away! Jeg prøver gjerne lykken; kommenterer og linker:) God søndagskveld!

    SvarSlett
  27. Koselig blogg du har!
    Jeg er med og trekker 3 lodder!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei på deg! Gratulerer!! du ble den heldige vinneren av magasinholderen ;)
      send adr di på mail til meg, så får du den tilsendt i posten ;)
      klem janne

      Slett
  28. Så flott magasinholderen var, mine blader ligger rundt alle veier. Så hadde vært fint å ha en plass å ha dem:))
    Fin blogg du har.
    Trekker alle 6 loddene jeg.

    Veronica

    SvarSlett
  29. Denne stråkurven var jo kuul! Jeg trekker gjene et lodd:)

    SvarSlett
  30. Gratulerer med så mange besøkende!
    Kjempeflott premie! Jeg vil veldig gjerne være med. Tar 3 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  31. Heisann.
    Gratulere med flotte besøkstall.. :-)
    Kjempeflott premie, som jeg tror herr VIms her i huset vil sette stor pris på..
    Har linket til bloggen - og håper på lykke:-)
    Stor klem Mari Johanne

    SvarSlett
  32. Jeg trekker 3 lodd. Fingers crossed! :)

    SvarSlett
  33. Hej och Grattis!
    Jättefin giveaway! Jag är gärna med och tar 2 lott tack :)

    Trevlig dag!

    (minnapo1@gmail.com)

    SvarSlett
  34. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Hei hei:)
    Jeg slenger meg med i siste liten med 1 lodd og ønsker deg en fin helg :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  36. Deltager med 3 lodder, har linket på Fb, da jeg ikke har egen blog:-) krydser fingre. Kh Mette Lynghøjen

    SvarSlett